فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


آذربایجان غربی نائب قهرمان مسابقات رزمی کارگران کشور شد

آذربایجان غربی نائب قهرمان مسابقات رزمی کارگران کشور شد

 تیم آذربایجان غربی در مجموع نتایج تیمی، عنوان دوم مسابقات قهرمانی او- اسپرت کارگران کشور را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی در پایان مسابقات او - اسپرت قهرمانی کارگران کشور که در شهرستان همدان برگزار شد، تیم شایسته آذربایجان غربی با کسب 3 مدال طلا و یک برنز پس از تیم خوزستان که عنوان قهرمانی را بدست آورد در جایگاه دوم ایستاد و فارس در رده سوم قرار گرفت.
اولین دوره مسابقات او- اسپرت قهرمانی مردان و بانوان کشور در سه رده سنی و بخش های هنری، رزمی و رزمی مبارزه ای در همدان برگزار شد.
 اولین دوره مسابقات او - اسپرت قهرمانی مردان و بانوان کشور انتخابی تیم ملی طی روزهای 13 و 14 اسفندماه در مجموعه ورزشی کارگران همدان برگزار و ورزشکاران 15 استان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و استایل های: هنری ( آمادای تک ستاره و دو ستاره) رزمی و رزمی مبارزه ای ( اهمتان و اوکسیان)  و در 10 وزن با هم به رقابت پرداختند.
مسابقات رزمی مبارزه ای در دو رده جوانان و بزرگسالان برگزار شد.
گفتنی است در این مسابقات تیم آذربایجان غربی با مدال های طلای مهدی امیرخانی در وزن 72 کیلوگرم، مهدی شادمان در 86 کیلوگرم و سعید سلیمان زاده در 95 کیلوگرم و مدال برنز مهدی شادمان در 90- کیلوگرم به کار خود پایان داد.
اولین دوره مسابقات او- اسپرت قهرمانی مردان و بانوان کشور به همت فدراسیون ورزش کارگری، انجمن او - اسپرت کشور به میزبانی همدان برگزار گردید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 13140586
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7